Borderlands 4 Super Deluxe Edition'ın lansman sonrası içeriği ve iki ek Kasa Avcısı ile Kairos'un yepyeni bölgelerini keşfet. Tüm yeni hikaye ve yan görevleri deneyimle, yeni zorluklarla ve korkunç düşmanlarla karşı karşıya gel! Super Deluxe Edition, Deluxe Edition'ın tüm içeriğini ve üzerine eklenmiş daha tonlarca içeriği kapsar.
Yepyeni ve çılgın silah cephaneliğiyle düşmanları paramparça ederek savaşın durdurulamaz bir gücü haline gel. Borderlands dünyasında daha önce hiç olmadığı gibi hareket et; çift zıplama, süzülme, sıyrılma, kanca atma ve daha fazlasıyla her yönden ölüm saç. Kasa Avcının eşsiz yeteneklerini ortaya çıkaran yıkıcı Aksiyon Becerileriyle her karşılaşmayı havaya uçur. Patlayıcı silahlar ve güçlü ekipmanlarla dolu tatmin edici bir ganimet avı ve dallanan yetenek ağaçları sayesinde mükemmel yapını oluştur.
Savaşan gruplarla dolu geniş ve tehlikeli bir dünyayı özgürce keşfet. Hover motoruna atla ve yemyeşil tarlalar, yükselen zirveler ve korkutucu düşmanlar, dinamik olaylar ve unutulmaz karakterlerle dolu sürükleyici görevlerle bezeli ölümcül çöllerden geç. Kairos halkını birleştir ve bir devrimi ateşle! Bu kesintisiz Borderlands deneyiminde macerayı dilediğin gibi yaşa.
Borderlands 4 Kasa Avcısı Paketi, lansman sonrası 2 ayrı DLC paketinden oluşur. Kasa Avcısı Paketi, Borderlands 4 Super Deluxe Edition'a dahildir. Kasa Avcısı Paketi ve paketi oluşturan bireysel DLC paketleri, lansmanda ayrı olarak da satın alınabilir. (Ana oyun gereklidir.) Her DLC paketinin tam yayınlanma zamanı daha sonra duyurulacaktır ve değişikliğe tabidir. Şartlar geçerlidir.