Yepyeni ve çılgın silah cephaneliğiyle düşmanları paramparça ederek savaşın durdurulamaz bir gücü haline gel. Borderlands dünyasında daha önce hiç olmadığı gibi hareket et; çift zıplama, süzülme, sıyrılma, kanca atma ve daha fazlasıyla her yönden ölüm saç. Kasa Avcının eşsiz yeteneklerini ortaya çıkaran yıkıcı Aksiyon Becerileriyle her karşılaşmayı havaya uçur. Vahşi silahlar ve güçlü ekipmanlarla dolu tatmin edici bir ganimet avı ve dallanan yetenek ağaçları sayesinde mükemmel yapını oluştur.
Kairos'u tek başına alt üst etmek harika ama 4 kişiye kadar çevrim içi eşli oyunda arkadaşlarınla daha da eğlenceli.* Borderlands 4 temelden itibaren çok oyunculu olarak tasarlanmıştır. İster ganimet peşinde ol, ister görevleri yerine getir, istersen serbestçe dolaş; seviye ölçekleme ve bireysel zorluk sayesinde grup bir arada kalır ve eğlence devam eder.