Borderlands: The Handsome Collection
BORDERLANDS 2'de Pandora'nın yıkım dolu dünyasını ve BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION'da BORDERLANDS: THE PRE-SEQUEL'in ay çılgınlığını keşfederken ateş ede ede ortalığı talan edin.