Boti: Byteland Overclocked
Boti: Byteland Overclocked combines classic 3D platforming with a splash of innovation. Double jump, dash, hover, and glide through vibrant levels, discovering fantastic combos inspired by the very essence of computers and technology.
Enjoy the pure delight of gaming together in our drop-in, drop-out co-operative mode. Bond with a friend on your quest to save Byteland, with the gameplay seamlessly adapting between solo and two-player modes. Because everything is better… TOGETHER!
Join Boti, the endearing data bot, and his charming companions, Zero and One, on an enchanting quest to rid Byteland of bugs, viruses, and glitches. Their cute, quirky dialogues will make you chuckle.
Dive into Byteland, exploring the secrets of a cyber-world inspired by computers and technology both new and old. You’ll find a plethora of collectibles and data to assemble and relocate to their proper places inside the byte-tastic world of Boti!