Boxville 2 Demo
Boxville 2 od Triomatica Games to kolejna część gry przygodowej o puszkach mieszkających w mieście z pudełek.
Boxville 2 kontynuuje przygodę puszek mieszkających w mieście z pudełek. Dwóch przyjaciół przygotowywało fajerwerki na miejskie świętowanie ale błąd wywołał chaos i jeden z przyjaciół zaginął. Teraz nasz bohater musi zbadać Boxville i okolice aby wszystko naprawić i znaleźć swojego przyjaciela.