Boxville 2
Join our Discord server
Join our Discord server to be up to date with the latest newsBoxville 2 from Triomatica Games is the next part of an adventure game about cans living in a box city.
Boxville 2 continues the adventure of cans living in a box city. Two friends were setting up fireworks for the city celebration but a mistake caused chaos and one friend went missing. Now our hero must explore Boxville and beyond to fix everything and find his friend.