Boxville 2
Triomatica Games'in Boxville 2'si bir kutu şehirde yaşayan teneke kutuların macera oyununun bir sonraki bölümüdür.
Boxville 2 bir kutu şehirde yaşayan teneke kutuların macerasını sürdürüyor. İki arkadaş şehir kutlaması için havai fişek hazırlıyordu ancak bir hata kaosa neden oldu ve bir arkadaş kayboldu. Şimdi kahramanımız her şeyi düzeltmek ve arkadaşını bulmak için Boxville'i ve ötesini keşfetmeli.