Brainrot Kart
Brainrot Kart is a multiplayer kart racing game where players compete in fast-paced, chaotic races. Choose from a variety of outrageous maps like "Gooning Gateway" and use unique items such as a Hawk Tuah ball to attack and sabotage other players. Show off your wild karts to your bros, including Quandale Dingle and Skibidi Toilet, each offering different kart stats.