Brainrot Kart
Brainrot Kart to wieloosobowa gra wyścigowa kartingowa, w której gracze rywalizują w szybkich, chaotycznych wyścigach. Wybierz spośród różnorodnych, szalonych map, takich jak "Gooning Gateway", i używaj unikalnych przedmiotów, takich jak piłka Hawk Tuah, by atakować i sabotować innych graczy. Pochwal się swoimi dzikimi kartami przed kumplami, w tym Quandale Dingle i Skibidi Toilet, z których każdy oferuje różne statystyki kart.