Brave - The fastest browser for gamers
Browse 3X faster with the Brave Browser. You’ll get a safe, fast, private Web browser with built-in Adblock.
Create your profile and choose your color theme with the Brave browser to match your gaming setup.
Add Twitch, Discord, and other gaming sites on your new browser tab. Jump into any conversations or live stream with one click.
Get protected from ads infected with malware. Brave simply provides the fastest, most secure, private browsing experience available.
With Brave Rewards, you can earn the BAT utility token for opting in to see a new breed of privacy-preserving ads in Brave. Save your BAT, spend or contribute it to creators.