Breathedge 2
Breathedge 2 is a humorous survival adventure set in space, following an ordinary Man and his perfectly ordinary space problems. It’s a direct sequel to Breathedge, but don’t worry if you never played the first game: everything will be equally confusing to Breathedge veterans and complete newcomers alike.
The Breathedge Corporation unexpectedly started a galaxy-wide war, built an enormous army of Coffinbots, and attacked the largest human settlements. The Man and his faithful companion, an AI living inside his spacesuit, accidentally derailed the Corporation’s plans for a swift takeover and instantly became the number-one target of every hostile Coffinbot out there. Apparently, fate still wasn’t satisfied. Having barely survived, our heroes suddenly find themselves under attack by their own allies.