Brick Breaker Premium 2
The Little Snarfers are here, and the challenge ramps up fast across over 40 brand-new levels. Smash through brick patterns, stay alive under pressure, and lean on classic power-ups to keep your run going.
Beat the full game and you’ll earn brand-new ending cutscenes—if you can finish what you started.