Brick Breaker Premium 3
Fight through 50 brand-new, challenging levels as the story reaches its final chapters. Your mission is clear: rid the planet of the Snarfers once and for all, save Earth, and earn your happily-ever-after with Princess Paddle.
Master classic power-ups, unleash the new multi-shot laser paddle, and push to the finish to unlock the final ending cutscenes for this trilogy.