Brick Breaker Premium
You play as Blippy, the heroic paddle standing between Earth and its greatest threat, The Evil Snarfer. The Evil Snarfer is closing in, and every cleared stage brings you closer to the truth of where it all began. Break the bricks, keep the ball in play, and use classic power-ups to turn the tide.