Bridge Constructor: The Walking Dead
Join a group of survivors as they fight against hordes of undead walkers and a hostile human community. Build bridges and other constructions through bleak landscapes and ruined structures. Team up with fan-favorite characters like Daryl, Michonne and Eugene, and create safe passage for iconic vehicles from the series.