Bring Them Home
Rescue astronauts in mind-bending space puzzles. Pilot your drone, master teleporters, and feel like a genius when it all clicks!
Imagine: space, silence… and your drone. On each level, there are stranded astronauts, and your task is to figure out how to rescue them using the drone.
50 unique puzzles will test your logic and creativity with teleporters, conveyors, elevators, and modifiers, every move counts!
Engineer - Carries a fragile energy capsule — don’t drop it from a height, or the capsule will break!
Strong - Equipped with rocket engines, can move other astronaut (and make your life a lot easier if you use them wisely).
No timers, no rush - just you, the puzzle, and the calm of space with over 60 minutes of special made cosmic ambient soundtrack.
Perfect for a chill evening and that “I’m a genius!” moment when you finally solve it!