Bring Them Home
50 benzersiz bulmaca, teleportlar, konveyörler, asansörler ve modifikasyonlarla mantığınızı ve yaratıcılığınızı test edecek — her hareket önemli!
Güçlü — roket motorlarıyla donatılmış, diğer astronotları hareket ettirebilir (ve akıllıca kullanırsanız hayatınızı çok kolaylaştırır).
Zamanlayıcı yok, acele yok — sadece siz, bulmaca ve uzayın sakinliği, özel hazırlanmış 60 dakikadan fazla kozmik ambient müzik ile.