Tackle crazy challenges, fight your way to the top of an underground bar, and make unexpected friends along the way. BROK: The Brawl Bar is a wild party beat 'em up!
Tackle crazy challenges, fight your way to the top of an underground bar, and take unexpected friends along the way.
Brok, a former boxer turned detective, stumbles upon an underground bar hidden deep in the Slums. Old instincts kick in, and he jumps headfirst to prove he’s still top dog! (or...gator.)
Solo or with a friend in co-op, take on creative challenges inspired by "Event matches" of platform fighters, taken to the next level with original addictive mechanics and variety. In this gritty-yet-humorous bar, meet unforgettable characters and uncover surprises around every corner as the story unfolds.