Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
The classic multi-award winning adventure returns with glorious 4K visuals and iconic remastered audio, pitching intrepid American George Stobbart and fearless journalist Nico Collard into a journey of perilous adventures and ancient conspiracies.
Step out onto the streets of Paris in "Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged", a substantially enhanced version of the multi-award winning, all-time classic adventure. Enjoy a globe-spanning story when intrepid American George Stobbart and fearless journalist Nico Collard are pitched into a gripping adventure, exploring exotic locations, solving ancient mysteries, and thwarting dark conspiracies to discover the arcane secrets of the Knights Templar.
Whether it's your first time or you're revisiting a beloved classic, get ready to enjoy the masterful “Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged!”