Broken Sword - Cień templariuszy: Reforged
Wkrocz na ulice Paryża w „Broken Sword – Cień Templariuszy: Reforged”, znacznie ulepszonej wersji wielokrotnie nagradzanej, ponadczasowej klasyki gatunku. Przeżyj pełną przygód podróż po całym świecie, gdy nieustraszony Amerykanin George Stobbart i odważna dziennikarka Nico Collard zostają wciągnięci w porywającą historię, badając egzotyczne miejsca, rozwiązując starożytne tajemnice i udaremniając mroczne spiski, aby odkryć tajemnicze sekrety Zakonu Templariuszy.
Niezależnie od tego, czy grasz po raz pierwszy, czy wracasz do ukochanej klasyki – przygotuj się na mistrzowską przygodę z „Broken Sword – Cień Templariuszy: Reforged”!