Broken Sword - Tapınakçıların Gölgesi: Reforged
Bol ödüllü klasik macera oyunu muhteşem 4K görseller ve yenilenmiş ikonik seslerle geri dönüyor. Gözü kara Amerikalı George Stobbart ile korku bilmez gazeteci Nico Collard'ı tehlikeli maceralar ve kadim komplolarla dolu bir yolculuğa çıkarıyor.
Tüm zamanların bol ödüllü klasik macerasının büyük ölçüde geliştirilmiş sürümü olan "Broken Sword - Tapınakçıların Gölgesi: Reforged" ile Paris sokaklarına adım atın. Gözü kara Amerikalı George Stobbart ile korku bilmez gazeteci Nico Collard'ın, Tapınak Şövalyeleri'nin gizemli sırlarını açığa çıkarmak için ülke ülke gezerek egzotik yerleri keşfedip, kadim gizemleri çözüp, karanlık komploları önleyecekleri bu sürükleyici maceralarının tadını çıkarın.
İster ilk seferiniz isterse de bu sevilen klasiği yıllar sonra tekrar oynuyor olun usta ellerden çıkma "Broken Sword - Tapınakçıların Gölgesi: Reforged" deneyimine hazırlanın!