Broken Sword - The Smoking Mirror: Reforged
The classic award winning adventure returns in glorious 4K with fully remastered audio. Step into the shoes of American tourist George Stobbart and sharp-witted French journalist Nico Collard as they unravel a deadly Mayan conspiracy steeped in ancient artifacts and dark magic.
Embark on an extraordinary adventure in, ‘Broken Sword - The Smoking Mirror: Reforged’, an extensively enhanced version of the multi-award winning, all-time classic original.
While investigating a ruthless drug gang, journalist Nico Collard unexpectedly comes across an ancient artifact. Little can she know that the ornately carved obsidian stone will lead her, and her adventuring companion George Stobbart, into a mysterious escapade of intrigue and deceit, in which they must overcome powerful forces and antagonists who will stop at nothing to fulfil their evil ambitions.
Torment and terror, sacrificial rituals, and bloody massacre is unearthed beneath a veil of Mayan mystery. Kidnap, stolen treasure, astronomy, and deadly drug baron are the least of the duo’s worries, as divine forces threaten to annihilate mankind! Nerve, cunning and guile are essential in order to conquer in this compelling adventure, guaranteed to leave you with an exhilarated brain and a beating heart. Are you up to the challenge?