BrokenLore : DON'T LIE
Step into the life of Junko, a hikikomori whose carefully controlled world begins to unravel as the past resurfaces in ways she can no longer ignore.
Raised by a father who was always present but never truly there, Junko learned early to retreat inward. When her few attempts at connection were met with rejection and humiliation, she shut herself away from the outside world.
As the boundaries between memory and reality begin to fracture, familiar places transform into reflections of her past. Through exploration, unsettling encounters, and the gradual unravelling of Junko's story, she must confront the people, experiences, and emotions she has spent years trying to escape before she loses herself completely.