Bug Fables: The Everlasting Sapling
Follow Vi, Kabbu, and Leif as they uncover the secrets of the Land of Bugaria! Explore a lush world and combine your team's abilities to solve puzzles, defeat powerful enemies, and discover ancient treasures!
Bug Fables: The Everlasting Sapling is an adventure-RPG following three heroes, Vi, Kabbu, and Leif, as they embark on an epic quest in Bugaria in search of The Everlasting Sapling, a treasure that can grant immortality! Bug Fables combines colorful platforming with the heroes' unique abilities as they explore the various areas in the Kingdom. Make use of Teamwork and Action Commands in turn-based battles that can power up your attacks and defeat your foes!
Includes the Update 1.1 with new quests, new bosses, improved cooking and sprinting, and other mysterious additions!
Hidden within the foliage of nature lies a small but prosperous continent - Bugaria. Insects from all over the world travel to it in search of the treasure scattered across it. The most sought after of these relics is The Everlasting Sapling! Eating just one of its leaves can grant even immortality! In search of this ancient artifact, a brave team of explorers - Vi, Kabbu, and Leif - will travel across many different environments. In order to do so, they must work together to clear puzzles, defeat strong enemies and help the general bug populace!