Build From Block
Build From Block is a game about an endless randomly generated cubic world where you can create whatever you want. Use the blocks from your inventory to build a house or a whole city! Explore the location and indulge in creativity! There is no pre-written plot in this game, you can create your own adventure. No one will tell you where to go and what to do, but you will probably understand everything yourself, because this fascinating cubic world is familiar to all of us.