Bus Simulator 27
Get ready for Bus Simulator 27, the most advanced entry in the history of the franchise. Look forward to our most comprehensive bus fleet yet — with new officially licensed brands and models, as well as iconic buses from the series.
Discover three different game modes and play the way you prefer: Story, Career, and Sandbox. Enjoy your time on the bus interacting with passengers. Watch out for in-bus and traffic events that may occur during your journey. And if you need a bit of variety, play as an inspector or take a ride as a passenger. You can also just exit the bus and explore Felicia Bay on foot to search for stunning points of interest and hidden collectibles.
Play solo or with your friends across all platforms in 4-player cooperative multiplayer crossplay mode. Coordinate routes and manage your bus fleet together and grow your company. Plus, mod your Bus Simulator 27 experience with mod.io on PC! Bus Simulator 27 supports a host of popular steering wheels and gamepads to make your ride as enjoyable as possible.