Bus Simulator 27
Przygotuj się na grę Bus Simulator 27 — najbardziej zaawansowaną odsłonę w historii serii z najbogatszą flotą autobusów obejmującą nowe, oficjalnie licencjonowane marki i modele, a także kultowe pojazdy znane z wcześniejszych części.
Odkryj trzy różne tryby gry — Fabuła, Kariera i Piaskownica — i baw się tak, jak lubisz. Ciesz się czasem spędzonym w autobusie, wchodząc w interakcje z pasażerami. Uważaj na zdarzenia wewnątrz pojazdu i sytuacje drogowe, które mogą wystąpić podczas podróży. A jeśli potrzebujesz odmiany, wciel się w rolę kontrolera lub podróżuj jako pasażer. Możesz także po prostu wysiąść z autobusu i zwiedzać Felicia Bay pieszo w poszukiwaniu zachwycających punktów widokowych i ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich.
Graj solo lub ze znajomymi w wieloosobowym trybie kooperacji dla 4 graczy. Wspólnie koordynujcie trasy, zarządzajcie flotą i rozwijajcie firmę. Możesz także wzbogacić swoje wrażenia z gry w Bus Simulator 27 na PC o nowe modyfikacje z witryny mod.io! Bus Simulator 27 obsługuje szereg popularnych kierownic i kontrolerów, aby uczynić Twoją jazdę tak przyjemną, jak to tylko możliwe.