C64 & AMIGA Classix Remakes Sixpack 2
Get some of the classic games from the 80s and 90s back on your home PC - as a remake. Get on your pixel motorcycle and race along the road in "Super Drive On" or battle against aggressive UFOs in "Moon Jumper". Fly a rescue mission as a helicopter pilot in "Chopper Destroyer" or fight in "The Babar" against dozens of challenging enemies to free the princess. Push your highscore to the limit in "Robo Dug" and show your skills in numerous levels. Enjoy again the unforgettable fun of the past time!