Call of Heroes: Tower Defense
Embark on a magical and thrilling journey to protect the fairy kingdom in this epic TD game, a 2D strategic Tower Defense inspired by classic TD games.
Terrible creatures attempt to invade the enchanted fairy kingdom, marching toward the magical portal that grants access to the fairy realm. In this moment of crisis, the fairies have summoned a team of heroes to face this monstrous invasion. Your mission is to recruit heroes and strategically position them across the scenario to intercept the creatures and prevent them from reaching the portal, stopping them from entering the fairy realm.
Explore an arsenal of unique heroes, each endowed with magical spells and exclusive abilities. Customize your heroes with numerous upgrades that enhance their strength and unlock new magical powers.
And that's not all! Your heroes can be equipped with an impressive selection of weapons, such as swords, axes, hammers, magic wands, and bows.
With each defended wave of attacks, you accumulate gold and precious items, crucial to enhancing your defense and unlocking incredible powers for your heroes.
Prepare for a magical and strategic experience like no other in "Call of Heroes." You are the last line of defense and the only hope to defend the magical fairy kingdom.