Album Call of the Sea
Album The Art of Call of the Sea to zestaw zachwycających grafik koncepcyjnych, szkiców i wizualizacji 3D, na których zobaczysz znane z gry środowiska, postacie, lokalizacje i łamigłówki. Ten dostępny do pobrania album zawiera duże, kolorowe ilustracje, dzięki którym zobaczysz, jak podczas rozwoju gry tworzyły się jej różne style wizualne.
Zastosowana przez nas gra świateł i kolorów uwydatnia podróż głównej bohaterki, odzwierciedlając jej emocje i rozwój.