Call of the Sea
It is 1934, in the far reaches of the South Pacific. Norah has crossed the ocean following the trail of her missing husband’s expedition and finds herself on a lush island paradise - a nameless, forgotten place, dotted with the remnants of a lost civilization.
What strange secrets does it hold, and what might Norah unearth in her quest for the truth?
Experience a charming character study of a woman on her quest to discover the truth of the disappearance of her husband and to find out who she really is. Norah is fully voiced by Cissy Jones (Firewatch)