Call of the Sea Deluxe Edition
A first-person adventure puzzle game set in the 1930s that tells the story of Norah, a woman on the trail of her missing husband’s expedition. Explore a lush island paradise, solve puzzles, and unlock secrets in this otherworldly tale of mystery and love.
A beautiful mix of adventure, mystery, romance, and melancholy, that sets the mood of the game and transports you to the mysterious nameless island, featuring 23 songs composed by Eduardo de la Iglesia.
A selection of concept art, sketches, and 3D renders of the beautiful environments, characters, locations, and puzzles featured in the game. This downloadable book contains large, full-color pages, that take you on a journey in the definition of the art style and the different visual directions throughout Call of the Sea development.