Ścieżka dźwiękowa Call of the Sea
Ścieżka dźwiękowa Call of the Sea zawiera 23 piosenki, które Eduardo de la Iglesia skomponował specjalnie na potrzeby gry.
Przepiękne kompozycje Eduardo de la Iglesi przenoszą słuchacza do niezwykłych i niezbadanych głębin Pacyfiku. Łączące Harry'ego i Norah uczucie, a także serdeczny zwrot, jakiego wobec siebie używają – Old Pal – nawiązują do powojennej piosenki Harolda Robe'a i Gitza Rice'a w wykonaniu Johna McCormacka. Eduardo skomponował na pianinie melodię, którą mistrzowsko wykonali Cissy Jones i Yuri Lowenthal, aktorzy użyczający głosu Norah i Harry'emu.
Będąc pod ogromnym wrażeniem niezwykłej kultury Polinezji Francuskiej, Eduardo napisał także utwór Aparima, hołd dla tahitiańskiego tańca Ori Tahiti. Utwór ten przez wiele lat wykonywał jego ojciec, utalentowany piosenkarz Ángel de la Iglesia.
Główny motyw Call of the Sea to piękna kompozycja o przygodowym, ale i tajemniczym, melancholijnym oraz pełnym romantyzmu nastroju, która nadaje grze niesamowity klimat i przenosi gracza na niezbadaną, bezimienną wyspę. Liczymy, że dołączysz do nas w tej podróży.