Car Tuning Simulator
In Car Tuning Simulator, you can create, modify and paint your own luxury car, and then go to the atmospheric night city highway to test it in action! Choose one of the suggested cars, replace the hood, headlights, wheels, and other accessories. This game offers you a flexible car customization editor, a wide selection of spare parts, as well as a realistic city highway!