Card Shark
Card Shark is an adventure game full of cunning, intrigue, and delectable deceit. Enter a world where you’ll need to play your opponents better than you play your cards.
Cheat your way to the top of 18th-century French society. Master deceptions using card marking, false shuffles, deck switching, false deals, and more! Use your ill-gotten gains to buy your way into the closed world of high-stakes tables.
Discover small towns, remote mansions, and luxurious lounges imagined by Nerial team (Reigns) game creator Arnaud De Bock (Pikuniku). Immerse yourself in the ornate visual artwork of Nicolai Troshinsky. Have your every move accompanied by an original score from Andrea Boccadoro as interpreted by an orchestra.