Carmageddon: Rogue Shift
Carmageddon vender tilbage med brutalt roguelite-kampkaos med køretøjer. Tilpas, opgrader og lad ødelæggelsen ramme post-apokalyptiske zombier. Arven lever videre, genopfundet og nådesløs.
Den legendariske Carmageddon-motor brøler til live igen, nytænkt til en ny æra af køretøjskampe.
Horder af mareridtsagtige skabninger, De Fortabte, truer menneskeheden. Hver nat bliver gaderne overrendt, hvilket får folk til at barrikadere sig i deres skyskraberboliger for at overleve.
Du træder ind i Carmageddon som en af utallige racerkørere, der ikke er udstyret med meget mere end en rustbunke, skrabet brændstof og et improviseret våben. Du skal kæmpe mod rivaliserende bander som Autoscum og andre slyngler i en kamp for overlevelse. Hvert ødelæggelsesræs er en mulighed for at vinde dele og opgraderinger – et skridt tættere på den ultimative flugt.
Den originale Carmageddon-ånd af køretøjsvanvid er blevet forfinet og nytænkt. Vi så på fortiden og nutiden for at skabe en levende, hurtig og tilgængelig form for kampræs.
Planlæg din rute strategisk, så du kan nå butikker. I disse sikre tilflugtssteder kan du reparere din bil, skifte våben eller installere en af de mere end 80 fordele, der kan låses op for.
Med forgrenede stier, varierede opgaver og evigt skiftende tidspunkter på dagen og vejrforhold er der ikke to gange, der er ens.
Carmageddon er vært for en broget forsamling af plyndrere, udskud og afskum. Nogle foretrækker at skynde sig frem foran feltet. Andre vil jage dig og prøve at smadre dig af vejen. Nogle vil vente på chancen for at bruge deres våben mod din bil. Nogle er dygtigere eller bedre forberedt end andre. Du genkender måske nogle velkendte navne i mængden.