Carmageddon: Rogue Shift
Legendarny silnik Carmageddonu znów ryczy – odświeżony i gotowy do walki w erze współczesnej rozwałki na czterech kołach.
Każdej nocy ulice zostają zalane przez hordy Zdechlaków – zmutowanych, bezmyślnych istot, które kiedyś były ludźmi. Ocaleni chronią się w wieżowcach, barykadując się w nadziei, że dożyją poranka.
Uczestnicy Carmageddonu ruszają do walki, mając do dyspozycji jedynie wysłużony złom, wyszabrowane paliwo i broń złożoną z przypadkowych części. Przeciwnikami są bezlitosne gangi, takie jak ekipa Autoscumów, i inni wyrzutkowie, którzy zrobią wszystko, by przetrwać. Każdy wyścig to okazja, by zdobyć części, ulepszenia i przybliżyć się do celu.
Duch klasycznego Carmageddonu – czysta, nieokiełznana samochodowa rozwałka – został odświeżony i przystosowany do współczesnych standardów. Połączyliśmy to, co najlepsze z przeszłości, z nowoczesnymi mechanikami, by stworzyć emocjonującą, szybką i przystępną formę walki na czterech kółkach.
Zaplanuj trasę, by dotrzeć do sklepów – miejsc, w których można naprawić wóz, zmienić uzbrojenie lub zainstalować jedną z ponad 80 dostępnych cech.
Rozgałęzienia mapy, zróżnicowane cele, zmienne warunki pogodowe i pora dnia sprawiają, że każde podejście jest inne.
Ale Carmageddon nie kończy się wraz z eksplozją pojazdu. Gdy jeden wrak spłonie, do akcji wchodzi kolejna osoba za kółkiem – zgodnie z typową dla gier roguelite pętlą. Zdobyte Beatcoiny pozwalają na stałe odblokowywać premie i nową zawartość z czarnego rynku między kolejnymi podejściami. Znalezienie odpowiednich synergii to droga do stworzenia niepowstrzymanej maszyny zagłady – bo przecież Carmageddon nigdy się nie kończy.