Carmageddon: Rogue Shift
Yeni çağın araç savaşları için baştan yaratılan efsanevi Carmageddon motoru yeniden kükreyerek dönüyor.
Carmageddon'a sayısız yarışçıdan biri olarak giriyorsun. Elinde sadece paslı bir hurda, zor bulduğun yakıt ve derme çatma bir silah var. Hayatta kalma mücadelesinde Autoscum gibi rakip çetelere ve diğer serserilere karşı savaşacaksın. Her yıkım yarışı, hem parça ve yükseltme kazanmak için bir fırsat hem de nihai kaçışa doğru atılmış bir adımdır.
Carmageddon'un kendine özgü araç kaosu ruhu elden geçirildi ve baştan tasarlandı. İçgüdüsel, hızlı ve erişilebilir bir savaş yarışı türü oluşturmak için geçmişle bugünü birleştirdik.
Etkinlikleri kazanıp rakiplerini ezip geçerek Kredi kazan. Harcanmışları öldürmek, drift yapmak, zıplamak ve aracı kaydırmak gibi manevralar da ödüller kazandırır.
Dükkânlara ulaşabilmek için rotanı stratejik olarak planla. Bu güvenli limanlarda arabanı tamir edebilir, silahlarını değiştirebilir veya kilidi açılabilir 80'den fazla avantajdan birini kurabilirsin.
Dallanıp budaklanan yollar, farklı hedefler, sürekli değişen hava ve zaman koşulları sayesinde hiçbir yarış birbirine benzemez.
Carmageddon'da her türden manyak var: yağmacılar, serseriler, dışlanmışlar. Kimileri öne atılıp liderliği kapmaya çalışır. Kimileri de arkadan seni kovalayıp ezmeye kalkar. Bazılarıysa silahlarını arabana boşaltmak için doğru anı kollar. Evet, bazıları da diğerlerinden daha becerikli ya da daha hazırlıklıdır. Kalabalıkta tanıdık isimlere rastlayabilirsin.