Cartel Tycoon
80'lerdeki Latin Amerika'yı temel alarak kurgulanan Cartel Tycoon, kokainin önce ABD'yi ve ardından tüm dünyayı etkisi altına aldığı bir dönemin hikâyesini anlatıyor. Uçuk seviyede zengin uyuşturucu baronları binlerce kişiye istihdam sağladıkları ihtişamlı imparatorlukları yönetiyor. Fakat bir şiddet girdabı bu yeraltı suç dünyasını içeriden tehdit ediyor.
Cartel Tycoon'da başarısızlık kaçınılmaz ve şiddet daha fazla şiddete yol açıyor. Yine de kurnaz bir baron bu akıl almaz kazanç fırsatını kaçırmaz.