CastleStorm II
What is CastleStorm II, you ask? Better question: What ISN’T it?! Projectile warfare. Tower defense. Brutal combat. Whimsical characters. Epic campaigns of kingdom-conquering tactical strategy. ZOMBIE SHEEP! Gaming’s greatest super-duper genre mashup awaits.
CastleStorm II levels up gaming’s greatest genre mishmash with ruthless destruction powered by Unreal 4, plus a whole new metagame of strategic, tactical conquest.
The heroes of the Kingdom confront the vile forces of the Undead, and you’ll plot your path to triumph for both sides in two epic story-driven campaigns. But not without some hands-on chaotic carnage and delightful devastation!
CastleStorm II returns to a classic fantasy land of medieval madness, rife with heroic knights, enchanting sorceresses, glorious griffins…and sheep. But a new threat rises – literally…as in, from the grave. Walking corpses. Headless horsemen. ZOMBIE sheep. All-around nasty necromancy. You get the picture.
Build an entire empire through gameplay that engages your inner hardcore strategist…then command – even CONTROL – your soldiers en route to triumph!