Cat Quest II
Open-world action-RPG in a fantasy realm of cats and dogs. CAT QUEST II lets you play solo or with a friend, as both a cat and dog! Quest in a world filled with magic, defeat monsters and collect loot in a catventure like never before!
CAT QUEST II is a 2D open-world action-RPG set in a fantasy realm of cats and dogs.
Under threat from a continuing war between the cats of Felingard and the advancing dogs of the Lupus Empire, CAT QUEST II tells the tail of two kings, brought together against their will, on a journey of paw-some discovery to reclaim their thrones.
Play as both a cat and dog as you explore their kingdoms solo or with a friend! Quest in a world filled with magic, curious monsters, and go on a catventure like never before!
Following the success of the acclaimed CAT QUEST, developers The Gentlebros return to the world of Felingard to expand on the original with more explosive spells, expanded weapon options, an exciting new character switch mechanic, and local co-op!
Cat Quest 2 is a fun and simple experience that's designed to be enjoyed on the settee with friends and family. It's not as complex or vast as some of action RPG titles, but it's one that is enjoyable from start to finish.
Cat Quest II is a delightful game with easy controls and a lot of content to play through. They stuck to its roots, which this fan is thankful for. Any time I am itching for something to put a goofy smile on my face, the game I'll be reaching for will be curled up and happy to see me.