Cataclismo
Çürümüş bir dünya, insanlıktan geriye kalan her şeyi yok etmeye çalışırken Cataclismo'dan sağ kurtulan son afetzedelere liderlik et. Afetzede grubunu ezip geçmeye çalışan Dehşet dalgalarını savuşturmak için ahşap ve taştan karmaşık, devasa kaleler tasarlayıp tuğlalarla sıfırdan inşa et. Surlarına açılan yarıklar arasında koşarken güçlü birimlerin cesur savunmalarını komuta et ve birimlerini çeşitli yeteneklerine göre düzenle. Kuşatmadan kuşatmaya, geceden geceye büyüyen saldırıya karşı sıkıca direnirken bir yandan askerî gücünü ve inşa kabiliyetini geliştirmek için vazgeçilmez kaynakları ele geçirmek amacıyla bilinmezliğin derinliklerine yapılan akınlara öncülük et.
Cataclismo'da şunların üçü birden var: Destansı bir tek oyunculu hikâye modu, elle yapılmış haritalar içeren bir çatışma modu ve seni gittikçe daha tehlikeli Dehşet dalgalarına karşı bilgisayarla üretilmiş haritalarda sınayıp sonsuz tekrar oynama sunan bir meydan okuma modu. Pek çok imkân sunan harita editörü, bizzat çatışma haritaları tasarlayıp diğer oyunculara meydan okumanı sağlarken detaylı inşa sistemi ise mimarlığa yatkın olanların planlar inşa edip paylaşarak başkalarının Dehşetlere karşı mücadelesini desteklemesini mümkün kılar.
Cataclismo dünyayı harap etti. Ancak umut tamamen yitmiş değil.Halkının yok oluşunu görmeden asla durmayacak, sonsuz bir sürüye karşı gerçek zamanlı savaşlarda ordularını yöneterek ve büyük kaleler tasarlayarak karanlığın içinden parlak bir geleceğe doğru insanlığa önderlik et.