Cat’s Wars
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Cat's Wars is a turn-based tactics game where cute cats transform into cold-blooded strategists. Choose one of two warring sides and prove who's the true kitty. Control a squad of 5 fighters, combine their unique abilities and lead your furry team to victory.