Cat’s Wars
早期アクセスゲームは開発中であり、今後大幅に変更される場合があります。その結果、このゲームをプレイ中に予期せぬ問題や、完全に新しいゲームプレイ要素に遭遇する場合があります。開発途中のゲームを今すぐプレイできます。あるいは、より完成されたゲーム体験が提供されるまで待つこともできます。Cat's Wars is a turn-based tactics game where cute cats transform into cold-blooded strategists. Choose one of two warring sides and prove who's the true kitty. Control a squad of 5 fighters, combine their unique abilities and lead your furry team to victory.