Cat’s Wars
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Cat's Wars is a turn-based tactics game where cute cats transform into cold-blooded strategists. Choose one of two warring sides and prove who's the true kitty. Control a squad of 5 fighters, combine their unique abilities and lead your furry team to victory.