Century - Arisen Pack
Arisen Pack ile en kısa sürede zirveye çık - yüksek seviye ödüller ve bir aylık Bonus XP ile dolu en iyi fırsat paketi. Kendini ustalığa sıçratman için mükemmel bir ödül!