Century: Age of Ashes
Century: Age of Ashes, the multiplayer dragon battle game is now available for free! Customize your dragon, dive into the arena and compete to become a legendary Dragoneer. Burn your enemies and rule the skies!
Prepare to chill and thrill as the frosty winds of Season 3 blow through! Brace yourselves for an icy adventure that will freeze your foes in their tracks!
Compete in intense online games and discover the fast-paced gameplay of Century : Age of Ashes! Dive into the arena alone or with friends and fight for your survival in exciting PvP and PvE game modes.
Outbreak (PvE): team up and protect the towers of Hel’s Breach against waves of horrific enemies.
Carnage (PvP): A killing spree with special power ups. It’s Team Deathmatch, Dragon riders style!
Gates of Fire (PvP): Two teams clash over possession of the flag. Gain points by flying through gates while holding the flag!
Spoils of War (PvP): Steal gold from carriers & the enemy while protecting your own nest, and adapt to unexpected situations!
Survival (PvP): It's every dragoneer for themselves! Pit against other players in a ferocious and unforgiving free-for-all clash.
Experience different play styles with 4 unique classes, each with their own abilities! Shield and disorient as the Windguard, track and destroy as the Marauder, stealth and trap as the Phantom, rush and thunder-shock your opponents as the Stormraiser or vine-trap them as the Thornweaver!
Century: Age of Ashes offers carefully designed cosmetic items to stand out in the arena. Gain experience as you play and unlock awesome skins to customize your dragon and its rider!
The game is completely free-to-play. In order to keep the experience fair and equitable, in-game purchases are purely cosmetic. Battles are won by skill and teamwork alone.