Rimeblood Premium Pack
Unlock the “Rimeblood” rider class with two extra dragons for your new rider class as well as legendary gear, themed customisations, a hefty XP bonus and extra gems!
Unlock the “Rimeblood” rider class with its legendary dragon, and unleash your inner beast over the frozen lands.