Century - Colossus Deluxe Pack
Unleash bestial power with a loaded heap of rewards. The high quality items included in this best-value pack will make your enemies shiver!!
This pack includes all the content of the Mighty Beast Pack + Dark Goliath Pack with extra rewards.