Century – pakiet Fellow
Wyróżnij się z tłumu dzięki pakietowi Fellow. To epicki zestaw skórek smoków, opcji personalizacji i zasobów dla każdego jeźdźcy smoków, który chce zapisać się w historii Century: Age of Ashes.